<3

Då va det ett tag sedan igen då..=) ber om ursäkt, fats tror inte det är så många som läser förhoppningsvis blir det inga kravaller  =)

Nu har det ju varit jul o allt, alltid lika mysigt fast ändå skönt när det är över för då är man ett steg närmare SOMMAREN!!
Jag skulle kunna berätta mer detaljerat om julfirandet, men ni som känner mejj vet att ja redan glömt hälften XD

Nu blickar vi framåt istället´.. I morgon ska jag vara barnvakt till stans goaste charmtroll, Flisan! =) ser fram emot det jätte mycket =)=) 

Och på onsdag blir det nog till att åka till Trollishättis en sväng tror ja, vi måste shoppa upp oss lite :)
Vi ska även en sväng till Falköping oxå o hälsa på Daniel o hans family, kommer nog bli gööör trevligt!:)

Och på torsdag så är det ju Nyår o än så länge kan vi inte bestämma oss för vad vi ska göra, har blivit bjudna på lite allt möjligt, men det löser sejj det är ju ett par dagar dit =)

Just nu har mattias precis åkt, vi kolla på en film, som jag givetvis redan glömt namnet på, men den va iaf sketa bra. Min darling sitter o skissar lite o jag hänger framför datorn.. Jätte socialt :P

O snart så kommer ju min älskade Linn oxå!! Bara två veckor kvar nu :) längtar så jag blir tokig..



Ne nu ska jag nog gå o pussa ihjäl han tror ja ;)
 -----Love U Simison-----






nu blev dom ju väldigt små men ändå.. ni får ta på er glasögon :P


Kommentarer
Postat av: Jennison

som du säger mysigt med jul men nu äre sommaren som gärna får komma, snabbt skare gå ;) pusspuss<3

2009-12-29 @ 11:19:10
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack så mycket gummz!

Låter som du haft de riktigt bra sista tiden =)

Kram kram

2009-12-29 @ 21:32:04
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Jennison

hihi roligt att du gillade min låt. ^^ och som sagt jätteroligt att det gick så bra, hon är ju inte så svår att ta hand om min lilla Flis :) haha ja de gör vi nog, lite tråkigt hade sett fram emot det lite men som sagt det kommer fler gånger! :) pusspuss

2009-12-30 @ 13:25:24
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Linn

än är vi väl ändå inte äldre än att vi ska kunna se bilderna ;P

2010-01-10 @ 21:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0