Finally =)=)

Som ni ser så har det blivit en del ändringar i min blogg.. Tack vare snälla, söta, goa Jennie =)
Så föhoppningsvis så kommer ja att blogga lite mer nu när den är så fiiin =)

De har ju hänt en del om man säger så, har ju flyttat till en mysig lägenhet i Emtunga, jag vet det låter kanske inte så glamouröst, men den duger absolut.. Sedan har jag även gått o skaffat kille ;) Simon.. Så just nu är allt på topp!! Visste inte att jag kunde må såhär bra som jag gör nu =)

Sedan så ska jag o Jennie göra en Bakbok... mer än så säger ja inte.. Lite hemligt.. men ni kan få köpa den sen :P

Ne nu ska jag mysa ner i soffan med Simison och Mattisison efter en mysig dag hos Jennie Flisan O Kaj..

Ska försöka skärpa mejj med bilder oxå, ska snart få tillbaka min kamera från reparation.. Så håll ut =)

Adios


----Love my Friends---

 



Kommentarer
Postat av: Jennisoooon

Känns underbart o höra att du trivs med din tillvaro nu! :) och japp, en kokbok är projektet hehe :D Kommer verkligen bli jättekul o göra en bok av våra verk :P Roligt att du gillade designen, hörs imorgon pusspuss på dej! <3

2009-12-14 @ 22:03:13
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0