Göööött :)

Idag har vi vart o köpt tv.. Det blev en LG på 42 tum, och jag måste bara säga att det blev allt himla bra =)
Simon köpte sig ett PS3 så nu sitter han o Mattias o spelar som två dårar :P
Idag har det ju även snöat.. Det må vara så att det blir jobbig med tex bilkörande o så, men guuuud va mysigt det är när det ligger som ett vitt täcke överallt =) det enda man kan hoppas nu är ju att det ligger kvar.. Ialla fall tills jul en är över.. Men det är väl kanske för mycket att hoppas på.. Den som lever får se =)
Idag va även Sanna o Mattias här en sväng, va skit kul o träffa henne =) hon ringde tidigare idag o berätta att hon hittat ett brev jag skrivit till henne för typ 5 år sedan.. Hehe kan säga som så här att det va himla kul o höra vad det stod :P

Mp har oxå vart här ikväll o kollat på en film, alltid lika kul när hon kommer hit..((vad skulle man göra utan henne??))

Jösses vad tiden går fort egentligen, man minns ju högstadiet på Allè som det vore igår! O tanken slår mejj även att vi blir ju äldre hela tiden, folk flyttar hemifrån, folk skaffar barn mm... Både väldigt kul o skrämmande :S
Det hade vart kul och bara hoppas fram 10 år och leva för en dag. Bara för att få se vad man gör =)

Jaja men den tiden kommer väl.. Nu ska vi lägga oss, jag ska upp i ottan för att börja tvätta, lite små tråkigt, fast väldigt gött när det är gjort. Och ska jag va helt ärlig är det rätt gött att ha nått att göra..(( måste skaffa ett jobb!!!!))

Ne nu ska jag mysa ner mejj med världens bästa.. ;)

Pöss Pöss


Kommentarer
Postat av: Linn

jag saknar dej

2009-12-16 @ 22:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0