Jag är 57 cm smart XD

Jaha då var det Fredag igen, o veckorna bara flyger fram.. Det är ju för guds skull Jul redan nästa vecka, känns som de var jul nyss.. jaja..

Idag ahr inte hänt allför mycket, var ute på en liten promenad i skogen vid Mossbrott förut med Jennie, Kaj och Flisison.. Det va ju rätt kallt men ändå himla skönt!! Tack för det friends ;)

Nu sitter jag o Simon O myser i soffan, jag ska snart iväg o hämta Mp som är på Lumber&Karle ikväll med jobbet..

I morgon ska Simon till Gbg o kommer inte hem förrän på tisdag, Jag kommer längta ihjäl mejj!!
Rätt konstigt ändå att man klarat sejj så länge utan nån, o helt plötsligt känna att man är halv utan den personen!
Hur som helst så njuter ja varje sekund o kommer göra det resten av livet <3

Jag ska troligtvis till mamma en sväng i morron på dan.. Gratis mat är ju aldrig fel :P

Ne nu ska jag stänga av den här satans datorn

Natti natti 

Pössss

Kommentarer
Postat av: Jennison

hihihi det va riktigt gott med julmat vill jag lova :)

Japp vi hämtade tapeterna där men tänkte även åka ut till vara trä o se vad dom har att erbjuda!

Ja de va riktigt mysigt med prommis, vi får gå där igen fast gå rundan två ggr nästa gång^^ Skulle vi ta en superprommis imorgon eller va ska du hitta på? :) pussspusspusspuss

2009-12-19 @ 22:11:21
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0