"38 kr i feber" XD

Givetvis så e  det hundra sedan jag skrev här.. ((som vanligt))


Ja vart ska jag börja... Jag har ju gjort så mycket kul det sista, orkar inte rabbla upp allt =)

I helgen som var så var ja på inflyttnings fest hos John o Christin, De va jätte kul o dom bodde hur fint som helst!
På lördagen så åkte ja till Linn o det blev ju bestämt rätt så fort, men himmel va kul vi hade.. Vi satt o vräkte i oss massa onyttigheter o kolla på dåliga filmer.. Men huvudsaken är att vi va med varann =)
Måste även skriva om hennes nya hund Pixie =) världens goaste/galnaste vovve i världshistorien =)

Jag har även vart en hel del med Jennie o det trivs jag med =) vi hittar på massa roliga grejer hela tiden. Grejjar i trädgården, bakar mm... O i framtiden så ska vi även testa på våra konstnärliga sidor :P
--------Tycker om dejj---------

Sedan har ju även lilla micki skaffat sambo :P lille måns, sååå f*cking söt, fast hon har det lite jobbigt.. Han äter på henne, hehe såå klockrent.. Snart blir vi även grannar o det kommer bli asa kuuul =)

Fick även sms av Emelie igår att jag blev bjuden till Annies och Moas födelsedagskalas, o givetvis ska jag dit =) nu ska man klura ut nått roligt dom ska få =)

Måste bara slänga in att jag saknar min blomma Linda, drömde om henne inatt, o som vanligt närt ja drömmer om henne så förlovar hon sejj eller gifter sejj =)


Hur som helst så är jag så tacksam för att ja har så mycket vänner som ja har =)


Ne nu ska jag gå o äta frukost för snart måste ja börja o grejja här, o ta en promenad med hundarna=)



"jennie- Man behöver inte vara orolig om man inte har över 38 kr i feber "




















Kommentarer
Postat av: jennie

haha du va bara tvungen här med hihi :) O självklart, Jag tycker om dig med! :) <3

2009-11-17 @ 10:49:24
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Linda R

Ja dina drömmar äro outgrundliga!!

2009-11-17 @ 16:02:35
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Emelie

Inget kort på dig och mig ;(

2009-11-17 @ 17:42:39
URL: http://anniesmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

DÅLIG UPPDATERING TJEJEN!

2009-12-09 @ 16:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0