Torsdag

Jaha då var det Torsdag o jag har tvätt o städdag här hemma.. Gillar såna dagar faktiskt :)

Idag kommer min bror. Linda o deras underbara ungar Meja, & Emma :) Vi ska fika lite.. Sedan är det ju första gången dom är här så ska bli kul o visa upp våran lilla lägenhet :)

Simon är på jobbet nu,, O jag saknar honom.. Men ikväll får vi ha lite mys för jag ska jobba typ hela helgen :/
Men det blir ju pengar så :)

Snart börjar skolan oxå.. Bara tre veckor kvar :) Ser fram emot att börja plugg igen... Kom ihåg att ja sagt så nu... Säger säkert inte det samma i höst :P

Annars är det väl inget nytt... Längtar lite till våran resa i vinter, hoppas min man blir bättre bara så vi kommer iväg.. men jag håller tummarna:) Sedan är ju hösten o vintern snart här... Tråkigt att sol o värme snart är borta.. Men istället kommer mysiga kvällar med tända ljus.. Lek o skoj i snön o mycket mer.. Så det är inte bara ve o fasa :)

Ne nu dax för en shower.. Peace out :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0