Går i Strutstankar.. XD

Igår va vi hos Jennie, Kaj och flisgris.. Vi käkade en asago middag som min käre vapendragere Kaj slängde ihop.. Hi´s The King..(( Efter mejj då förstås :P))
Sedan kolla vi på paranormal activity, Så j'vla grym film! Lite läskig, men i famnen på min man så känner jag mig alltid trygg <3

Måste ju bara säga att Jennie e tamefasen en bland dom roligaste o snällaste jag känner.. Jösses va jag skratta igår efter filmen när vi börja prata maskerad kostymer :P Därav rubriken XD..

En annan sak som är kul är att Rasmus min kusin o Simon kommer så bra överrens =) Eller ja alla i släkten gillar honom, o hans sida gillar mejj med :P.. Allt blir så mycket lättare när man kan umgås med sina släkter o familjer ihop..=)

Just nu sitter jag o rasmus i soffan, o Simon grejar med lite allt möjligt.
Sedan längtar jag till Sälen oxå.. Ska bli så mysigt att åka iväg med sina vänner o sin man :P

Ne nu ska jag la laga mat till pojkarna..

Adios <3
 



Kommentarer
Postat av: jennison

ja visst va den gry :D lätt den bästa rysaen jag sett :) haha I cant wait tills vi sätter våran strutskostym i verket! ;D det kommer bli riktigt snyggt :P pusspuss<3

2010-01-07 @ 20:25:18
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: jennison

ja visst va den grym :D lätt den bästa rysaen jag sett :) haha I cant wait tills vi sätter våran strutskostym i verket! ;D det kommer bli riktigt snyggt :P pusspuss<3

2010-01-07 @ 20:26:12
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0