Var är du? :(

Då var man ett år äldre då. Jag fyllde som vissa av er vet 21 igår, men jag valde att inte fira det.. Kändes inte som att ja hade någon lust, och 21 är ju ingetn jätte viktig ålder precis..

Men jag fick allt några små saker ändå som jag blev himla glad för =)

Igår kväll kollade vi på "Imagine That". En rätt så mysig film, så kolla på den!!

Jag har en sten i magen :( Alice, min katt för er som inte vet, gick ut igår som vanligt.. Men problemet är att hon inte har kommit hem än.. Även om dom är ute hela dagarna ibland så kommer dom alltid hem på kvällarna.. Blir så nervös att det har hänt min flicka nått :( Men man får väl hoppas att hon kommer hem idag, o att hon är på nått ställe där hon håller sig varm.. Vi saknar dejj Alice!! <3

Idag ska vi ut till mamma en sväng, Simon skulle hjälpa Ove med badrummet, o Som tack för det så får vi nog en god middag skulle ja tro =)

Ja just det ja, i Fredags så skulle vi inte göra nått speciellt va tanken, utan bara ta en öl o chilla, men sen kom det lite fler folk o ,musiken höjdes o alkoholen blev mer :P Jag fick även Champanj vid 12 slaget =) Tack för det!!

Ne nu ska jag lägga ifrån mejj datorn, börjar bli rastlös..

Vore inte helt fel om det kunde bli vecka 7 nu, så jag o min darling o våra underbara vänner kan åka iväg en vecka o bara umgås o ha det gött =)

Adios



<3 Simon <3









Kort på Söta lilla Flisan. Är så glad att jag fått lära känna henne, O att ja förhoppningsvis kommer känna henne hela livet, o finnas där när hon behöver hjälp.
Det gjorde ni bra Jennie o Kaj
<3






Kommentarer
Postat av: jennie

Klart, du ska ju lära lilla Flis allt du kan! :) (ah, de lär ju gå ganska fort^^) Hon är nog himla glad att hon känner dig med :) <3 o du ska se att Alice kommer tillbaka, hon har nog skaffat sig en pojkvän hon är o friar hos :)

2010-01-11 @ 13:35:53
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Emelie

Dålig uppdatering här nu va..

Puss

2010-01-22 @ 09:53:19
URL: http://anniesmamma.blogg.se/
Postat av: jennie

hihi så sant så :) då blire massa prommisar och massa roligt! <3 visst äre så när man längtar eftee något så går tiden såååå sakta ;(

2010-01-23 @ 17:39:13
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Linda

Mm ja de va helt klart en resa man aldrig glömmer...inte många som får chansen att göra något sådant! Tror inte ja skulle vilja åka på en charter resa nu när man vet hur coolt de är utan det...att få resa runt o se olika platser är bäst =)

2010-02-01 @ 20:55:51
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Elina Persson - Mitt liv som tävlingsryttare

yoyo, läget? ska vi ses nån dag? saknar dig!

2010-02-12 @ 08:15:17
URL: http://perssonelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0