HURRA HURRA HURRA

Det är ingen vanlig dag för det är FELICIAS födelsedag hurra hurra hurra =)
Som sagt idag fyller Flis 1 år.. Jösses vad tiden går fort.. Satt nyss o kolla gamla bilder sen i höstas, o hon har växt jätte mycket :) Hoppas hon får en rolig dag, vi ska dit med lite presenter sen. <3

I fredags så satt vi här o drack lite.. Blev en trevlig kväll med mycket tjöt o en del studsmatta.. En gulstjärna till Kaj som gjorde stans roligaste grej :) Finns film på facebook för er som är intresserade :P:P

Igår så va vi på konfirmation hos min kusin Domenique.. Alltid lika kul o träffa släkten =)
På kvällen så slappade vi bara, mös ner oss i soffan med lite godis o kollade på " Wolfman"... Filmen va la sådar enligt mig :)

Idag så ska vi Till Flisgris en sväng o gratta henne på hennes stora dag=) O ikväll blir det bingolotto hos mamma.. Mormor o Bengan skulle dit oxå så det blir ytterligare en myskväll =)

Jaa annars e det väl inget nytt som hänt.. Jag o Simon har fått reda på att mamma o Ove ska bjuda med oss på en weekend i Stockholm en helg nu i sommar =) det ser ja verkligen fram emot =)

Ne nu ska jag göra nått vettigt..... Pussa på Simon <3








Några bilder Dagen till ära.. Tusen Pussar o kramar från oss till Dig Felicia <3






Kommentarer
Postat av: jennie

Lilla Flis tackar så mycket :) Nu har hon full upp med att smälla ballonger o leka med sina nya grejer :)

2010-05-24 @ 18:55:16
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0