KLIBBIGT :)

Jösses va varmt det är eller?! eller snarare sagt kvavt..  Ska absolut inte klaga men lite jobbigt är det när det är så "klibbigt" väder..

Idag är det tvätt dag för min del.. Tycker faktiskt det är rätt skönt o tvätta.. Känns bra när allt är frächt o rent, nybäddat i sängen och framför allt innebär det att man är hemma hela dagen.. Slipper flänga runt o göra det ena efter det andra  :)

HAr redan hunnit med o ta en cigg med min goa Jennie =) Älskar våra små möten på mornarna :P
Sedan fick jag även äran att välja dagens Outfit till Flisison =)

Ne nu ska jag äta frukost, det blir havregrynsgröt med äpplemos och några knäckemackor. MUMS..

faan va hungrig jag blev nu då... Får gå nu..

Love my
S








Förresten så slänger ja in lite bilder ibland.. Bara helt random sådär lixom XD


Kommentarer
Postat av: jennie

hihihi o jag tycker också de e lika roligt varje gång du kommer förbi! :) <3<3

2010-05-20 @ 19:21:28
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0