Nu så jä*vlar =)

SÅÅÅÅÅ då ska ja äntligen försöka ta tag i detta stackars bloggandet... Får faan skärpa mejj asså!!!
Men nu vet ja liksom inte vart ja ska börja så jag tänkte att ja börjar om från ruta ett! =)

Ja vad ska man säga livet leker... Har fått timanställning så nu jobbar ja en del, inte fel med extra klirr i kassan :) Alla mina vänner blir underbarare i mina ögon för varje dag.. ((Vissa sämre men så e det alltid))
Flisan (jennie och kajs avkomma) blir bara goare o goare.. O som Grädde på moset(( Varför man nu i hela friden säger så, låter ju skit äckligt)) så står SOMMAREN runt hörnet o bara ropar på mejj!! Kan knappt bärja mig tills man börjar bada, äta glass, sola mm.. Sommaren är nog tiden på året jag trivs bäst!

Sen är jag ju så jävla kär hela tiden.. Kan inte hjälpa det.. Trodde faktiskt inte att ja skulle hitta nån som passade som handen o handsken.. Man skulle kunna säga att ja gled på ett bananskal rakt på Simon.. Du är det bästa som hänt mig.. Känns konstigt o skriva massa sånt för ord fyller ändå inte upp hur ja känner.. Hur som helst I Love You My Kärleksklump.. ((vet inte va det heter på engelska)) :P

Så hoppas alla är nöjda nu.. jag ger mejj själv en klapp på axeln iaf :)

Vi döper om mig till Skalman nu när jag varit så långsam XD

Kan ju slänga upp nån bild för o va snäll..








Kommentarer
Postat av: Linn

loveclump? höhö

2010-06-03 @ 15:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0