nån jävla måtta måste de va på den här jävla skitbloggen!!

nu har det sått still allt för länge här, tycker jag, Jennie Himmerman som blir illa tvungen att gästblogga på sandras blogg, allt på grund av att hon är SÄMST på att blogga! Så då får jag, räddaren i nöden rycka in och göra något åt saken.
Så, vad skriver på någon annas blogg? Hmm. Jag har precis knäckt första ölen, och det har Sandra också gjort! Vi sitter hemma hos mig och inväntar some guests för Sä-hä-hä-händrew fyller ett år äldre imöra!
HUR KUL ÄR DE DÅ ELLER? KAFFE PÅ DE DÅ ELLER? ;D hahaha.
nej, men jag tror de kommer bli riktigt roligt. Hon har laddat upp med massa ostar och kex, ananan och cocosbål, chips, salta pinnar, ballonger, serpentiner och jag vet inte allt va de är. Kommer bli jätteroligt detta.

i vilket fall som helst. Jag älskar dig Sandra! Du är min absolut bästaste bästa vän, du är bäst på alla sätt och jag är såå glad att vi lärde känna varandra! Laaaav jooo!


♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Jennie, livet, vardagen och familjen

tack för att du löste detta åt mig.. ja e totaly dålig på att blogga.. it`s not my thiiing :P Löv jo toooo fast mer <3 nu e det FEEEEEEEST

2011-01-08 @ 18:58:05
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0